Barátok Angliából…

Jayne felhívott valamikor márciusban, hogy április elején szeretnének Mo-ra jönni Nick-kel a férjével. Jayne a leges-legelső ügyfelem volt Nagy-Britanniában :) Még aupair voltam, mikor találkoztam vele. Kapcsolatunk szépen lassan barátsággá szövődött, nagyon bírom őket. A hölgy zsidó, az úr pedig buddhista. Elég különlegesek így együtt, de így szeretem őket. A wales-i párocskának egy színész ügynöksége van. Ezzel foglalkoznak, ebből élnek. Jól csinálják mindenesetre! Ők azok, akikhez beajánlottam aupairnek Vikit, a barátnőmet.

Szóval Mr és Mrs Pearce az elmondásuk (és az én meglátásom szerint is) fantasztikus három napot töltöttek szerény hazámban. Segítettem nekik hotelt választani és programokat szerveztem mindhárom napra. Vasárnap éjjel érkeztek meg én pedig hétfő reggel mentem értük Mexivel. El voltak ájulva Csibétől :) Elvittem őket a Citadellára és a Hősök terére, Ligetbe, aztán együtt elmentünk hozzánk ebédelni. Annyira kidőltek a sok kajától, hogy evés után alig tudtak megmozdulni :) Anyukámtól tanult húsleves volt az előétel, majd ezt követően hortobágyi palacsintát tálaltam, desszertnek pedig Gundel palacsintát. Nem keveset dolgoztam velük :) Jayne óhaja volt, hogy magyar ételeket akar enni. Ajándékoztam nekik egy üveg nagyon különleges magyar pálinkát, amelyet Nick habozás nélkül fel is bontott és a felét szép lassan el is kortyolgatta az étel mellé:) Jól érezte magát, az biztos :) Taxival mentek vissza a hotelba.

Másnap “szabad foglalkozás” volt programon. Beszámolójuk szerint ellátogattak a Váci utcába, kipróbálták az összes tömegközlekedést, beleértve a metrót is és elmentek megnézni a Holocaust múzeumot. Estére pedig foglaltam nekik asztalt a Gundel étterembe, ahol élő cigányzenével vacsorázhattak.

A harmadik napon délelőtt Mexi és én elmentünk értük a Bp-i vásárcsarnokba. Ebédeltünk egyet, majd ellátogattunk a XXII. kerületi Momento Szoborpark-ba.  Sok időt töltöttünk itt, Nicknek különösen tetszett, mert össze-vissza fotózott :) Már sötétedett, mikor vissza értünk a  városba. Úgy döntöttek, hogy sétálnak még egy nagyot, mielőtt a reptérre mennek, úgyhogy a belvárosan raktam ki őket. Elbúcsúztunk, majd elmentek. Jó kis három nap volt, Mex is nagyon élvezte :) Sok szép ajándékot hoztak neki :)