Karácsonyi “bomba” meglepetés :)

Kb egy héttel Karácsony előtt kitaláltuk, hogy mégis hazautazunk az idei ünnepekre. Hugicám már december eleje óta otthon volt, így úgy döntöttünk, szigorú titokban kezdjük meg a nagy utazást, autóval. Előszöris kellett valakit találnunk, aki vigyáz a mi kis újdonsült családtagunkra, Pepperre. Sajnos még nem vihettük magunkkal, mert hirtelen ötlet lévén már nem volt időnk útlevelet csináltatni neki. Drága Viki barátnőm örömmel fogadta és vállalta, hogy vigyáznak rá, így Peti Cardiffba vitte a kis szarost. Lefoglaltuk a szállást Németországban, kompjegyet vettünk, majd 20-án délután útnak indultunk. Egy éjszakát még Angliában töltöttünk az unokanővéreméknél, ahonnan péntek hajnalban indultunk tovább a komphoz. Úgy terveztük, hogy kora délutánra Nürnbergbe érjünk. Annak ellenére, hogy az időjárás még az év ezen szakaszában is igen kedvező volt, jónéhány dugóba belecsúsztunk, így csak estére sikerült megérkeznünk a hotelba. Gond egy szál sem volt, ugyanis bőven “feltankoltunk” szórakoztató dolgokkal, mint pl kártyák, színezőfüzetek, mesekönyvek, dvd filmek, stb… Szóval nem unatkoztunk egyáltalán. Természetesen többször megálltunk nyújtózni, enni, így mondhatni kellemesen telt az utazás. Sokkal inkább kedvelem az autóutakat, mint a repülést… Másnap a reggeli után összecsomagoltunk és ellátogattunk a játékmúzeumba, ezután körülnéztünk a karácsonyi vásárban, majd felsétáltunk a várba is. Ebéd után folytattuk utunkat és a kisebb pihenőket leszámítva meg sem álltunk Budapestig. Szombat este érkeztünk meg Peti édesapjához. Picit beszélgettünk, majd hazamentünk a mi kis lakásunkba, hogy pihenjünk egy nagyot :) Másnap reggeli után ismét vásárba indultunk, ezúttal a Városligetbe :) Szétnéztünk, vásárolgattunk, sőt még korcsolyáztunk is egyet :) A testmozgás után fincsi sültkolbászt ebédeltünk a vásáron. Nagyon élveztük. Délutánra jól elfáradtunk, pihentünk egy nagyot, majd estére Peti édesapjához voltunk hivatalosak vacsorára. Isteni thai finomsággal leptek meg minket… azóta is arról a vacsiról álmodozom :) Jerry kutyusom, a kis csivavám ott él velük már 2004 óta. Szegénykém nagyon beteg, most épp a szivével van probléma. Mókus nagyon kedves volt hozzá, sokat simogatta és adott neki néhány gyógyító puszit is.
Eltelt a vasárnap, így összepakoltunk, hogy reggel korán elindulhassunk Tardosra, meglepni az én családomat. Azt tudni kell, hogy nálunk szinte már hagyomány (vagy őrület…) hogy állandóan meglepjük egymást… Mindenki próbál túltenni a másikon, de ezúttal tudtam, hogy ezt most nehéz lesz überelni :) A terv az volt, hogy 24-én reggel csak úgy beállítunk :) Az előző napokban gondosan “előkészültem”, beszéltem a családdal és kértem őket, hogy 24-én reggel mindenki legyen skype közelben, mert Londonba utazunk és aztán egész Karácsony alatt nem tudunk már beszélni egymással, így mindenkinek ott kell lennie! Így is volt :) Még az érkezés előtt 10 perccel rejtett számról felhívtam édesanyámat és megkérdeztem, hogy mindenki jelen van-e, mert jövünk skype-ra :) Ott csücsültek és várták, hogy bejelentkezzünk :D :D Be is jelentkeztünk, csak épp másképp.. személyesen :) Voltak ám nagy kerek szemek, nevetés és még sírás is :) Nagyon szép napunk volt!
Másnap meglátogattuk édesapámékat is, ahol szintén egy szép napot töltöttünk el.

karácsony-2012-s
A helyi unokanövéreimhez ellátogattunk egyszer-egyszer, de barátokra most nem volt sajnos időnk… Peti a Mókussal még egyszer felmentek Bp-re a családja többi tagját is meglátogatni. Volt akit sikerült és volt akit nem értek el. Próbáltunk elsősorban közös-hármas programokat szervezni magunknak. Voltunk pl. a veresegyházi Medveotthonba, ahol nagyon-nagyon finom (és óriási adag) ebédet ettünk, és tettünk egy nagy sétát Tardoson, a Malom völgyben.

medvefarm-s

A Szilveszter is remekül telt, bár nem mentünk messzire, csak édesanyám sörözőjébe, ahol Peti egész éjjel pultos volt… és nagyon élvezte :)

szilveszter2012-s

Vissza Angliába január 3-án indultunk el. Útközben megálltunk Regensburgban körülnézni és ebédelni egyet. Gyönyörű hely, szeretnénk egyszer visszamenni. Az éjszakát Frankfurtban töltöttük egy remek kis hotelben, ahol isteni pizzát vacsoráztunk :) Reggel vissza Angliába, meg sem álltunk hazáig. Másnap Peti még elautózott Cardiffba felvenni Peppert, aki két hét alatt igen nagyot nőtt!! :)